Maratonský trénink

9. června 2018 v 17:00 | Venca Vachrlon |  REFERENCE
Nějakou tu pětku nebo desítku si prostě tak nějak zaběhnete.

Ale na půlku nebo maraton už je systematicky sestavený trénink ideálně pod nějakým vedením dost zapotřebí, a to ať už plánujete dokončit, zlepšit se nebo prostě být v následujících týdnech schopen chůze.
Já si letos dal svůj druhý maraton ( OBER ELBE MARATON 2018 ), tentokráte pod vedením Míly Zítky a zlepšení o deset minut (3:36). Na půlmaratonu jsem si v Karlových Varech 19. května osobák zlepšil o tři minuty (1:35), což na hobíka podle mě není špatný.
Míla sestavil trénink, poradil při potížích, byl schopný průběžně reagovat na změny a především tak trochu nenápadně dohlížel na plnění, což je u nás lenochů zapotřebí.


A protože posouvat se dá pořád, určitě do toho s Mílou půjdu znovu.

Venca Vachrlon, maratonec ŠAK Chodov, květen 2018
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama