Maratonský trénink

9. června 2018 v 17:00 | Venca Vachrlon |  REFERENCE
Nějakou tu pětku nebo desítku si prostě tak nějak zaběhnete.

Ale na půlku nebo maraton už je systematicky sestavený trénink ideálně pod nějakým vedením dost zapotřebí, a to ať už plánujete dokončit, zlepšit se nebo prostě být v následujících týdnech schopen chůze.
Já si letos dal svůj druhý maraton ( OBER ELBE MARATON 2018 ), tentokráte pod vedením Míly Zítky a zlepšení o deset minut (3:36). Na půlmaratonu jsem si v Karlových Varech 19. května osobák zlepšil o tři minuty (1:35), což na hobíka podle mě není špatný.
Míla sestavil tréninkový plán, poradil při potížích, byl schopný průběžně reagovat na změny a především tak trochu nenápadně dohlížel na plnění, což je u nás lenochů zapotřebí.




A protože posouvat se dá pořád, určitě do toho s Mílou půjdu znovu.

Venca Vachrlon, maratonec ŠAK Chodov, květen 2018


Více o možnostech tréninkových plánů pro začátečníky i pokročilé najdete zde.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama