Červen 2018

Maratonský trénink

9. června 2018 v 17:00 | Venca Vachrlon |  REFERENCE
Nějakou tu pětku nebo desítku si prostě tak nějak zaběhnete.

Ale na půlku nebo maraton už je systematicky sestavený trénink ideálně pod nějakým vedením dost zapotřebí, a to ať už plánujete dokončit, zlepšit se nebo prostě být v následujících týdnech schopen chůze.
Já si letos dal svůj druhý maraton ( OBER ELBE MARATON 2018 ), tentokráte pod vedením Míly Zítky a zlepšení o deset minut (3:36). Na půlmaratonu jsem si v Karlových Varech 19. května osobák zlepšil o tři minuty (1:35), což na hobíka podle mě není špatný.
Míla sestavil trénink, poradil při potížích, byl schopný průběžně reagovat na změny a především tak trochu nenápadně dohlížel na plnění, což je u nás lenochů zapotřebí.


A protože posouvat se dá pořád, určitě do toho s Mílou půjdu znovu.

Venca Vachrlon, maratonec ŠAK Chodov, květen 2018

Vídeňský maraton s MZ-SPORT

9. června 2018 v 16:49 | Václav Vachrlon |  REFERENCE
Vážení přátelé, všichni to známe. Tak nějak běháte, pak okusíte atmosféru většího závodu a nedá vám to, prostě musíte zažít něco většího. Podobně jsem já uvažoval před svým prvním maratonem. A že jsem toužil po opravdu výjimečném prostředí, zvolil jsem Vídeň. V životě by mě ale nenapadlo, co je s takovým výletem komplikací.


A proto máme Mílu Zítku a jeho MZ-SPORT. On vás na ten maraton (či co hodláte běžet) nejen trenérsky připraví. Ale on taky přihlásí, dopraví, ubytuje, domluví, zařídí. Takže nastoupíte, vystoupíte, závodíte, vítězíte (alespoň sami nad sebou) a všechno je to děsně v klidu, můžete se soustředit jen na sebe a běžecký zážitek.

Hodláte-li podniknout něco podobného, Mílu můžu jedině doporučit.


Venca Vachrlon, maratonský běžec ŠAK Chodov, duben 2017